Мобільний офіс

Виконкомом Криворізької міської ради 14.09.2016 було прийнято рішення № 393 «Про оптимізацію надання адміністративних, соціальних, інших публічних послуг мешканцям міста Кривого Рогу».

З метою створення нових можливостей надання адміністративних, соціальних, інших публічних послуг мешканцям міста Кривого Рогу; їх доступності, насамперед для громадян, суб’єктів господарювання, які мешкають або функціонують у віддалених районах і селищах, в м. Кривому Розі буде працювати Мобільний офіс муніципальних послуг, який передбачатиме виїзні прийоми. Виїзні прийоми по наданню адміністративних, соціальних, інших публічних послуг мешканцям міста Кривого Рогу будуть здійснюватись за принципом «єдиного вікна». Мобільний офіс – це модуль-трансформер, виготовлений на базі вантажного автомобіля, спеціально обладнаний та технічно оснащений.  Під час роботи мобільного офісу мешканці міста зможуть оформити документи на прописку, виписку, отримання паспорта або внесення до нього змін,  щодо отримання субсидій, реєстрації бізнесу, оформлення нерухомості, вирішити земельні та інші питання.

Запис на прийом до представників Мобільного офісу буде здійснюватися в Центрі надання адміністративних послуг «Муніципальний центр послуг м.Кривого Рогу», його територіальних підрозділах, територіальних центрах соціального обслуговування населення, виконкомах районних у місті рад.

Виїзди будуть здійснюватися за складеним заздалегідь графіком. Про режим роботи пересувних офісів людей інформуватимуть через засоби масової інформації.