Звернення
Нормативні документи:
Закон України «Про звернення громадян»
Роз’яснення щодо звернень
Стаття 3 Закону України «Про звернення громадян»:
Під зверненнями громадян слід розуміти викладені в письмовій або усній формі пропозиції (зауваження), заяви (клопотання) і скарги.
Пропозиція (зауваження) - звернення громадян, де висловлюються порада, рекомендація щодо діяльності органів державної влади і місцевого самоврядування, депутатів усіх рівнів, посадових осіб, а також висловлюються думки щодо врегулювання суспільних відносин та умов життя громадян, вдосконалення правової основи державного і громадського життя, соціально-культурної та інших сфер діяльності держави і суспільства.
Заява (клопотання) - звернення громадян із проханням про сприяння реалізації закріплених Конституцією та чинним законодавством їх прав та інтересів або повідомлення про порушення чинного законодавства чи недоліки в діяльності підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, народних депутатів України, депутатів місцевих рад, посадових осіб, а також висловлення думки щодо поліпшення їх діяльності. Клопотання - письмове звернення з проханням про визнання за особою відповідного статусу, прав чи свобод тощо.
Скарга - звернення з вимогою про поновлення прав і захист законних інтересів громадян, порушених діями (бездіяльністю), рішеннями державних органів, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій, об'єднань громадян, посадових осіб.
Ст. 8 Закону України «Про звернення громадян»:
Письмове звернення без зазначення місця проживання, не підписане автором (авторами), а також таке, з якого неможливо встановити авторство, визнається анонімним і розгляду не підлягає.
Не розглядаються повторні звернення одним і тим же органом від одного і того ж громадянина з одного і того ж питання, якщо перше вирішено по суті, а також ті звернення, терміни розгляду яких передбачено статтею 17 цього Закону, та звернення осіб, визнаних судом недієздатними.
Контакти для звернень
До керівництва виконкому районної в місті ради можна звернутись:
- надіславши листа на електронну пошту (dzr_vk@ukr.net);
- зателефонувавши за номером «прямої телефонної лінії голови районної у місті ради» (096-174-10-10);
- надіславши листа засобами поштового зв’язку (50069, м. Кривий Ріг, пр.Миру, 42).
Електронна форма звернення громадян |
|
П.І.Б. |
|
Місце проживання |
|
Суть порушеного питання (зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги) |
|
Прошу надати відповідь: |
|
Дата звернення |
|