Основні функції управління
Функції управління:
1. Призначення та виплата встановлених законодавством державних соціальних допомог, компенсацій та субсидій :
* по вагітності та пологам;
* при народженні дитини;
* по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку;
* на дітей одиноким матерям;
* на дітей, які перебувають під опікою чи піклуванням;
* при усиновленні дитини;
*малозабезпеченим сім’ям;
* прийомним сім’ям;
*інвалідам з дитинства та дітям – інвалідам;
* особам, які не мають право на пенсії та інвалідам;
*на дітей, батьки яких ухиляються від сплати аліментів, не мають можливість утримувати дитину або місце проживання їх не відоме;
* компенсація фізичним особам, які надають соціальні послуги;
*призначення субсидій;
2. Призначення та виплата встановлених законодавством державних соціальних допомог, компенсацій громадянам, постраждалим від Чорнобильської катастрофи:
* щомісячна компенсація на продукти харчування;
* щорічна допомога на оздоровлення;
* компенсація сім’ям з дітьми;
*одноразова компенсація за шкоду, заподіяну здоров’ю, особам, які стали інвалідами внаслідок Чорнобильської катастрофи, учасникам ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС та сім’ям по втраті годувальника;
*компенсацій на пільговий проїзд;
* підвищена стипендія;
* додаткова відпустка.
3. Підтверджує надання пільг громадянам, які мають на це право, підприємствам, надавачам житлово–комунальних послуг, та послуг зв’язку (ветеранам війни, дітям війни, багатодітним сім’ям, особам з особливими трудовими заслугами, особам, які постраждали в наслідок Чорнобильської катастрофи, ветеранам та вдовам ветеранів силових структур, реабілітованим особам, жертвам нацистським переслідувань, пенсіонерам силових структур, які отримують пенсію за вислугою років або за станом здоров’я та іншим пільговим категоріям)
4. Видача посвідчень:
4. Видача посвідчень:
* інвалід війни;
* учасник війни;
* член сім’ї померлого (загиблого);
*ветеран праці;
* жертва нацистських переслідувань;
*інвалід з дитинства, дитина – інвалід.
5. Видача проїзних талонів
6. Підтвердження штампом статусу «Дитина війни»
7. Підтвердження штампом пільги на проїзд інвалідам в міському та міжміському транспорті з 15 жовтня по 15 травня
8. Забезпечення інвалідів :
6. Підтвердження штампом статусу «Дитина війни»
7. Підтвердження штампом пільги на проїзд інвалідам в міському та міжміському транспорті з 15 жовтня по 15 травня
8. Забезпечення інвалідів :
* засобами реабілітації та пересування (палиці, милиці, інвалідні коляски, засоби індивідуальної гігієни тощо);
* спецавтотранспортом;
* направленнями на виготовлення протезних виробів;
9. Видача санаторн-курортних путівок для ветеранів війни, інвалідів та громадян, постраждалих від Чорнобильської катастрофи.
10. Виплата компенсацій:
10. Виплата компенсацій:
* за невикористану санаторно–курортну путівку (для інвалідів війни та інвалідів);
* за самостійне санаторно – курортне лікування;
*на транспортне обслуговування;
* на бензин, ремонт та техобслуговування автомобілів.
11. Надання матеріальної допомоги за рахунок коштів бюджетів різних рівнів.
12. Забезпечення громадян пільгової категорії ( інваліди війни, учасники бойових дій) мобільним зв’язком.
13. Облік об’єктів району щодо забезпечення безперешкодного доступу до них інвалідам району
14. Розміщення громадян похилого віку та інвалідів до будинків – інтернатів.
15. Встановлення опіки над повнолітніми недієздатними особами.
16. Виконання капітальних ремонтів в будинках та квартирах інвалідів війни
17. Здійснення соціального супроводу осіб, звільнених з місць позбавлення волі та бездомних громадян.
18. Здійснення державного нагляду за правильністю призначення та виплати пенсій.
19. Контроль за дотриманням законодавства про працю (легалізація найманої праці), про охорону праці, про оплату праці (своєчасність виплати заробітної плати і у розмірі, не нижче встановленого законодавством мінімуму), про колективні договори, про роботу зі шкідливими та важкими умовами праці.
20. Контроль за використанням та призначенням громадянами наданих їм коштів державних соціальних допомог.
21. Перевірки правильності надання громадянами відомостей про їх доходи.
22. Здійснення благодійних заходів, заходів до свят та знаменних дат.
11. Надання матеріальної допомоги за рахунок коштів бюджетів різних рівнів.
12. Забезпечення громадян пільгової категорії ( інваліди війни, учасники бойових дій) мобільним зв’язком.
13. Облік об’єктів району щодо забезпечення безперешкодного доступу до них інвалідам району
14. Розміщення громадян похилого віку та інвалідів до будинків – інтернатів.
15. Встановлення опіки над повнолітніми недієздатними особами.
16. Виконання капітальних ремонтів в будинках та квартирах інвалідів війни
17. Здійснення соціального супроводу осіб, звільнених з місць позбавлення волі та бездомних громадян.
18. Здійснення державного нагляду за правильністю призначення та виплати пенсій.
19. Контроль за дотриманням законодавства про працю (легалізація найманої праці), про охорону праці, про оплату праці (своєчасність виплати заробітної плати і у розмірі, не нижче встановленого законодавством мінімуму), про колективні договори, про роботу зі шкідливими та важкими умовами праці.
20. Контроль за використанням та призначенням громадянами наданих їм коштів державних соціальних допомог.
21. Перевірки правильності надання громадянами відомостей про їх доходи.
22. Здійснення благодійних заходів, заходів до свят та знаменних дат.
Управління праці та соціального захисту населення з січня 2007 року працює в рамках єдиної технології прийому громадян, тобто прийом громадян здійснюється щоденно з понеділка по п’ятницю з 8.30 до 17 години, без обідньої перерви та технологічних перерв. Прийом документів на призначення всіх видів соціальних допомог та субсидій здійснюється за єдиною заявою в приймальні громадян.
|
|
Приймальня громадян розташована на першому поверсі. До неї забезпечено безперешкодний доступ громадян з обмеженими фізичними можливостями, тобто перед входом в будівлю збудовано пандус з поручнями, в холі перед входом у приймальню громадян на 2-х сходинках встановлено ще один пандус. Перед центральним входом встановлено кнопку виклику спеціалістів, якою можуть скористатися інваліди для надання їм допомоги.
Громадянам надана можливість попереднього запису на прийом в зручний для них день та час. Записатися на прийом можна за телефоном «гарячої лінії» 92-81-40 або особисто в управлінні, отримавши при цьому талон на прийом.
В приймальні громадян розміщено 5 інформаційних стендів. Всі вони розташовані в доступному для самостійного ознайомлення та в добре освітленому місці, всі стенди сучасні, одного зразка та розміру, мають естетичний вигляд. На стендах знаходяться зразки заяв, декларацій, перелік необхідних документів на оформлення допомог, види допомог, процедура їх оформлення та інша, необхідна громадянам, інформація.
|
|
|
В рамках впровадження єдиної технології прийому громадян в управлінні за кошти Міжнародного банку реконструкції було проведено ремонтні роботи: встановлені пластикові вікна, замінені двері, лінолеум, забезпечено належне освітлення в кабінетах, придбані офісні меблі та техніка, встановлені кондиціонери.