Інформує

Обмеження щодо реклами, спонсорства та стимулювання продажу тютюнових виробів та вимоги законодавства про рекламу

Відповідно до статті 16.  Заборона реклами, стимулювання продажу та спонсорства тютюнових виробів «Про заходи щодо попередження та зменшення вживання тютюнових виробів і їх шкідливого впливу на здоров’я населення » 

Забороняються будь-яка реклама та стимулювання продажу тютюнових виробів, знаків для товарів і послуг, інших об’єктів права інтелектуальної власності, під якими випускаються тютюнові вироби, в тому числі:
• проведення заходів з безоплатної роздачі, у тому числі для маркетингових досліджень та дегустації, обміну тютюнових виробів на тютюнові вироби чи будь-які інші товари, роботи, послуги;

• використання тютюнових виробів з метою отримання товарів, робіт, послуг; пропонування або надання будь-якого прямого чи непрямого відшкодування на придбання або використання тютюнових виробів;
• пропонування або надання бонусів, премій, повернення готівкових коштів, права на участь у будь-якій грі, лотереї, конкурсі, події, прямо або опосередковано пов’язаних з тютюновими виробами, або якщо умовою надання, або участі в яких, є придбання або вживання тютюнових виробів;

• продаж тютюнових виробів у наборі з будь-якими іншими товарами або послугами;
• розміщення інформації про виробника тютюнових виробів та/або тютюнові вироби у місцях, де ці вироби реалізуються чи надаються споживачеві, у тому числі на елементах обладнання та/або оформлення місць торгівлі, за виключенням одного плаката розміром не більше 40х30 см на одне місце торгівлі, в якому надається текстова інформація про наявні в продажу тютюнові вироби та ціни на них;

• розміщення інформації з метою стимулювання продажу тютюну безпосередньо на тютюнових виробах та/або їх упаковці, у тому числі: малюнків та інших зображень, які не є частиною захищеної торгової марки; адрес веб-сайтів, електронної пошти; вкладень до упаковки тютюнових виробів; текстової або графічної інформації на прозорій обгортці упаковки тютюнових виробів;

• розміщення інформації щодо тютюнових виробів, знаків для товарів і послуг, інших об’єктів права інтелектуальної власності, під якими випускаються тютюнові вироби, в місцях проведення розважальних заходів, в місцях роздрібної торгівлі, на автотранспортних засобах та обладнанні;
• надсилання повідомлень поштою, електронною поштою, повідомлень на мобільні телефони, поширення відеодисків, відеоматеріалів, компакт-дисків, комп’ютерних та інших ігор, розміщення інформації в мережі Інтернет з метою стимулювання продажу тютюнових виробів;
• продаж, пропонування для продажу, поставка чи реклама нетютюнових виробів, послуг, реклама або упаковка яких містить напис, малюнок чи будь-яке інше зображення, повідомлення, які повністю або в частині ідентифікуються чи асоціюються з тютюновим виробом, знаком для тютюнових товарів і послуг чи з виробником тютюнових виробів;
• інші заходи прямого та непрямого стимулювання продажу тютюнових виробів та вживання тютюну.

Забороняється спонсорство тютюну, в тому числі:
• спонсорство телепередач, радіопередач, театрально-концертних, спортивних та інших заходів, програм чи окремих осіб або спонсорство з використанням знаків для товарів і послуг, інших об’єктів права інтелектуальної власності, під якими випускаються тютюнові вироби;

• надання виробниками тютюнових виробів або пов’язаними з ними організаціями фінансової або іншої підтримки заходам, діяльності, окремим особам або групам, в тому числі політичним партіям або діячам, спортсменам або спортивним командам, артистам або артистичним групам, навчальним закладам усіх форм власності

У статті 22 «Реклама алкогольних напоїв та тютюнових виробів,знаків для товарів і послуг, інших об’єктів права інтелектуальної власності, під якими випускаються алкогольні напої та тютюнові вироби» Закону України «Про рекламу» зазначені вимоги щодо реклами алкогольних та тютюнових виробів, а статтею 27Закону України «Про рекламу» передбачена відповідальність рекламодавців та розповсюджувачів реклами за порушення вимог рекламного законодавства.

Джерело: Головне управління Держпродспоживслужби в Херсонській області -https://cutt.ly/XjYrRl

 

 

-----------------------------------------------------

З метою забезпечення фінансового стимулювання суб’єктів до створення нових робочих місць  виконкомом Криворізької міської ради було прийнято рішення 22.05.2018 №251 "Про внесення змін до рішення виконкому міської ради від 23.05.2017 №253 «Про Порядок використання коштів міського бюджету для надання часткової компенсації відсоткових ставок за кредитами, що надаються на реалізацію проектів суб’єктів малого й середнього підприємництва» , зі змінами від 18.11.2020 №603 (надалі -Порядок), яким удосконалено Порядок.

Відтепер виплата часткової компенсації здійснюється через 6 місяців у розмірі 75% фактично сплачених відсоткових ставок за кредитом з моменту створення нових робочих місць, за умови їх збереження.

Часткова компенсація надається у межах асигнувань, передбачених у міському бюджеті на відповідний бюджетний період, з урахуванням кількості створених нових робочих місць та суми отриманого кредиту:

- від 50,0 / 100,0 тис. грн. – не менше 1 нового робочого місця;

- від 200,0/ 300,0 тис. грн. – не менше 2 нових робочих місць;

                 - від 400,0 або 500,0 тис. грн. – не менше 3 нових робочих місць.

 

Даний Порядок поширюється на:

- суб’єктів господарювання (фізичних та юридичних осіб), які відповідно до ст.55 Господарського кодексу України належать до суб’єктів мікро-, малого й середнього підприємництва, перебувають на обліку в Криворізьких об’єднаних державних податкових інспекціях головного управління ДФС у Дніпропетровській області, зареєстрували місце проживання/знаходження на території м. Кривого Рогу ;

- банківські установи, у яких держава прямо та/або опосередковано володіє 75 чи більше відсотками статутного капіталу та/або голосів.

Відбір проектів, наданих суб’єктами господарювання малого й середнього бізнесу здійснюється на конкурсній основі комісією з відбору проектів зі створення нових робочих місць, затвердженою рішенням виконкому міської ради від 14.03.2017 № 113, зі змінами.

Визнаються переможці конкурсу при створенні нових робочих місць в усіх видах господарської діяльності, у тому числі в пріоритетних напрямах діяльності (виробництво будівельних матеріалів, розвиток високотехнологічного машинобудування, ІТ-сфери, транспорту й логістики);

При проведенні рейтингової оцінки проектів зі створення нових робочих місць мають преференції суб’єкти господарювання при працевлаштуванні найманих працівників на створенні нові робочі місця для:

- молоді, яка не більше трьох років тому здобула освіту у вищих навчальних закладах І-ІV рівня акредитації;

- громадян на перше робоче місце;

- осіб з числа учасників антитерористичної операції на сході України;

- осіб з числа учасників операції об’єднаних сил у Донецькій і Луганській областях;

- громадян з числа внутрішньо переміщених осіб.

Для участі у конкурсі суб’єкти господарювання надають:

· заяву ,

· проект зі створення нових робочих місць ,

· кредитний договір.

Більш детально можна ознайомитись з інформацією в тематичному модулі «Віртуальний бізнес-інкубатор» на офіційному вебпорталі міста Кривого Рогу «Криворізький ресурсний центр» з можливістю їх роздрукування (блок «Навчальний майданчик» розділ «Надання часткової компенсації відсоткових ставок за кредитами, що надаються на реалізацію проєктів суб’єктів малого й середнього підприємництва»), за посиланням  https://cutt.ly/UueAh7V

 

 

 Завідувач відділу розвитку підприємництва                                                                                  Андрій Щупка