09.03.2020-17.03.2020

Діяльність  органів місцевого самоврядування

11.03.2020 заступник голови районної у місті ради з питань діяльності виконавчих органів ради Сергій Заяць за участю керівників структурних підрозділів виконкому, представників підприємств житлово-комунальної сфери ТОВ «СІТІСЕРВІС-КР», КПТМ «Криворіжтепломережа», КП «Сансервіс», КП «Кривбасводоканал», ТОВ «Екоспецтранс» провів нараду щодо організації заходів у межах акції «Чистий четвер»;

12.03.2020 на базі Криворізького технічного коледжу НМетАУ проведено Єдиний день профілактики зі студентами, які потребують посиленої педагогічної уваги;

12.03.2020 відбулося засідання районної комісії по розгляду питань, пов'язаних з призначенням населенню субсидій та пільг;

13.03.2020 відбулося засідання районної комісії з питань призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам;

16.03.2020 відбулося засідання районного штабу з питань тепловодопостачання житлового фонду , об’єктів соціальної сфери та благоустрою в осінньо-зимовий період 2019 – 2020 рр., в якому взяли участь представники підприємств житлово-комунальної сфери ТОВ «СІТІСЕРВІС-КР»,КПТМ «Криворіжтепломережа», КП «Сансервіс», КП «Кривбасводоканал», ТОВ «Екоспецтранс».

ІНФОРМАЦІЯ:

Увага!!!

Наказ департаменту освіти і науки виконкому Криворізької міської ради від 12.03.2020 №73 "Про припинення освітнього процесу у закладах освіти міста"

1.jpg2_170320.jpg

Увага!!!

Шановні суб’єкти господарювання та мешканці району! Звертаємо Вашу увагу щодо рекомендацій проведення профілактичних заходів з недопущення поширення випадків COVID-19 в закладах громадського харчування та продовольчої торгівлі.

Поширення випадків нової коронавірусної інфекції (COVID-19) в країнах Європейського союзу та країнах, що ділять спільний державний кордон з Україною, потребують підвищення рівня обізнаності, посилення та проведення додаткових профілактичних заходів в закладах громадського харчування та продовольчої торгівлі на всій території країни.

Вірус передається від людини до людини повітряно-крапельним шляхом при тісному контакті.

Основні профілактичні індивідуальні заходи

До основних індивідуальних профілактичних заходів належать:

* гігієна рук – часте миття з рідким милом або обробка спиртовмісними антисептиками не рідше ніж раз на 3 години, та після кожного контакту з тваринами, відвідування громадських місць, використання туалету, прибирання, перед приготуванням їжі тощо;

* гігієна кашлю – прикриття роту та носа при кашлі та чханні зігнутою рукою в лікті або одноразовою серветкою, яку необхідно знешкодити відразу після використання;

* утримання від контактів з особами, що мають симптоми респіраторних захворювань – кашель, лихоманка, ломота в тілі, або збереження обов’язкової дистанції та обмеження часу при контакті (не менше 1 метра);

* утримання від дотиків обличчя руками;

* у разі виникнення симптомів захворювання, таких як лихоманка, кашель, ломота в тілі тощо, слід залишитися вдома та утриматись від відвідувань місць скупчень людей;

* використання медичної маски за наявності респіраторних симптомів, перерахованих вище, її своєчасна заміна (кожні 3 години або негайно після забруднення) з подальшим знешкодженням та миттям рук з милом або обробкою рук спиртовмісним антисептиком відразу після знімання маски.

Інформаційні матеріали додаються.

Попереджувальні заходи з організації роботи

Необхідно:

* провести роз’яснювальну роботу з персоналом щодо індивідуальних заходів профілактики та реагування на виявлення симптомів серед працівників;

* роздрукувати та/або оновити інформаційні постери та нагадування персоналу про важливість та техніку миття рук та/або обробку рук спиртовмісними антисептиками;

* не допускати працівників, які мають ознаки респіраторних захворювань до роботи та обслуговування громадян;

* забезпечити та контролювати постійну наявність рідкого мила, одноразових паперових рушників, спиртовмісних антисептичних засобів як для персоналу, так і для відвідувачів;

* забезпечити наявність засобів індивідуального захисту (ЗІЗ) для кожного працівника з розрахунку 1 медична маска на 3 години роботи на особу та 1 флакон (100 мл) спиртовмісного антисептика на 1 особу на зміну (до 12 годин), провести відповідне навчання з використання та знешкодження відпрацьованих масок, серветок та встановити відповідний контроль за дотриманням правил;

* забезпечити можливість використання спиртовмісних антисептиків для відвідувачів;

* оновити контактну інформацію про заклади охорони здоров’я, які надають медичну допомогу при виникненні інфекційних хвороб та використовувати її в роботі, поширити серед працівників;

* користуватися послугами лише надійних постачальників, які дотримуються високих стандартів гігієни та вимог роботи з персоналом;

* забезпечити відвідувачів достатньою кількістю одноразових серветок на столах обслуговування (та при видачі меню на виніс).

Дезінфекція, прибирання та утилізація

Необхідно:

* забезпечити вологе прибирання з використанням миючих та дезінфекційних (в кінці зміни) засобів та провітрювання не рідше, ніж кожні 3 години та після закінчення зміни;

* проводити обробку поверхонь, місць контакту рук відвідувачів (ручки дверей, місця сидіння, раковини, барні стійки, дитячі кімнати, тощо) спиртовмісними дезінфекційними засобами з мінімальним терміном експозиції відповідно до інструкції;

* мінімізувати ручне миття посуду та, за можливості, забезпечити миття в посудомийних машинах при високих температурах;

* забезпечити окреме місце для знешкодження використаних персоналом засобів індивідуального захисту та одноразового посуду, що використовується, в пластикові пакети, що закриваються;

* забезпечити знезараження (дезінфекцію) зібраних матеріалів перед знешкодженням протягом або в кінці зміни.

Використання дезінфікуючих засобів

При дезінфекції необхідно використовувати стандартні дезінфекційні засоби, зареєстровані відповідно до законодавства, та які мають чинне Свідоцтво про державну реєстрацію. Необхідно дотримуватись інструкції до кожного окремого дезінфекційного засобу, в тому числі щодо дотримання його ефективної концентрації та експозиції (з дотриманням часу перебування на оброблюваній поверхні).

Для дезінфекції можуть використовуватись дезінфекційні засоби та антисептики, зареєстровані відповідно до чинного законодавства та мають чинне Свідоцтво про державну реєстрацію:

* антисептики для обробки шкіри рук – спиртовмісні препарати (діючі речовини – ізопропіловий, етиловий спирт чи їх комбінації тощо);

* препарати для дезінфекції поверхонь з мінімальним терміном експозиції (експозиція від 30 сек до 2 хв) - спиртовмісні препарати (діючі речовини – ізопропіловий, етиловий спирт чи їх комбінації тощо) для поверхонь, обладнання тощо – деззасоби на основі четвертинних амонієвих сполук чи хлорвмісні препарати (бажано таблетовані форми для забезпечення чіткого дозування).

Критерії розподілу об’єктів дезінфекції закладів громадського харчування, продовольчої торгівлі за ступенем ризику інфікування та режимами дезінфекції.

Ступінь ризику інфікування

Високий посуд, кухонне приладдя протирання, зрошування, замочування та занурення, шкіра рук персоналу миття рук з милом або спиртовмісним антисептиком.

Середній поверхні робочих столів, обладнання тощо протирання, зрошення

поверхні, що контактують з відвіду-вачами (столи, стільці, вітрини тощо) протирання, зрошення.

Низький підлога, стіни, меблі тощо протирання, зрошення

 

Для отримання актуальної інформації, рекомендацій щодо планування та організації роботи та донесення її до працівників, користуйтесь надійними джерелами:

Розділ веб-сторінки Всесвітньої організації охорони здоров’я, присвячений новому коронавірусу:

https://www.who.int/health-topics/coronavirus

Веб-сторінки МОЗ України та ДУ «Центр громадського здоров’я МОЗ України»:

https://phc.org.ua/

https://moz.gov.ua/

Сторінки у мережі Фейсбук:

https://www.facebook.com/phc.org.ua/

https://www.facebook.com/moz.ukr

3_170320.jpg4_170320.png

Світовий досвід показує-що ефективна тільки ізоляція.

З 17 березня, будуть закриті крім шкіл і дитячих садків, що було зроблено раніше, всі установи всіх форм обслуговування, в тому числі – спортивні, торгово-розважальні, магазини, ринки, в тому числі продуктові, Релігійні установи, установи громадського харчування, перукарні і так далі. Крім-продуктових магазинів, аптек і автозаправних станцій.

Панікувати не треба і виносити продуктові магазини не треба, продуктів вистачає.

Але ситуація серйозна. І основне залежить від кожного з нас. Знаходиться вдома, не виходити на вулицю, дезінфекція-це правда ефективно.

6_170320.jpg7_170320.jpg

 

ПОРІВНЯЛЬНА

І Н Ф О Р М А Ц І Я

щодо стану розрахунків населення за житлово-комунальні послуги

по Металургійному району

на 1 лютого 2020 року та 1 березня 2020 року

Загальна сума, виставлена до сплати населенню району за житлово-комунальні послуги (за даними ТОВ «Нова-Ком»):

Станом на 01.02.2020 р.

  • 198 430,7 тис. грн. ;

КПТМ "Криворіжтепломережа"

  • 124 179,9 тис. грн.;

КП "Кривбасводоканал"

  • 33 049,5  тис. грн. ;

ТОВ "Дніпропетровськгаззбут"

  • 3 680,5 тис. грн. ;

АТ "ДТЕК  ДНІПРОВСЬКІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ"

  • 1 518,5 тис.  грн. ;

ТОВ "Екоспецтранс"

  • 5 606,5 тис. грн. ;

ТОВ "СІТІСЕРВІС-КР"

  • 18 123,6 тис. грн.;

інші постачальники послуг

  • 12 272,0 тис. грн.

 

 

Станом на 01.03.2020 р.

  • 205 493,9  тис. грн. ( + 7063,2  тис. грн. до  01.02.2019р.);

КПТМ "Криворіжтепломережа"

  • 129 749,6 тис. грн. ( +  5 569,7 тис. грн.);

КП "Кривбасводоканал"

  • 33 939,6  тис. грн. ( + 890,1 тис. грн.);

ТОВ "Дніпропетровськгаззбут"

  • 3 590,1  тис. грн. ( - 90,4  тис. грн.);

АТ "ДТЕК  ДНІПРОВСЬКІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ"

  • 1 157,7 тис.  грн. (-  360,8 тис. грн.);

ТОВ "Екоспецтранс"

  • 5 720,4 тис. грн. (  + 113,9  тис. грн.);

ТОВ "СІТІСЕРВІС-КР"

  • 19 086,2  тис. грн. ( + 962,6  тис. грн.);

Інформація щодо проведеного засідання комісії по розгляду питань, пов'язаних  з призначенням населенню субсидій та пільг

12.03.2020 відбулося засідання районної комісії по розгляду питань, пов'язаних з призначенням населенню субсидій та пільг. На засіданні комісії розглядалися заяви від 5 громадян району з питання призначення житлової субсидії та 5 громадянам про припинення раніше призначеної житлової субсидії.

1.1. Про поновлення житлової субсидії після подання нових заяви та декларації протягом сезону її призначення – 4 громадянина;

1.2. Про поновлення житлової субсидії після подання нових заяви та декларації протягом сезону її призначення та виходячи з кількості зареєстрованих у житловому приміщенні (будинку), які фактично в ньому проживають – 1 громадянин;

1.3. Про припинення надання раніше призначеної житлової субсидії сім’ям,  які не повідомили структурному підрозділу з питань соціального захисту населення про зміни які могли вплинути на призначену раніше субсидію протягом 30 календарних днів з дня їх виникнення – 5 громадян.

В результаті розгляду заяв, керуючись вимогами діючого законодавства, комісією прийнято рішення про призначення житлової субсидії 5-ти громадянам та 5 – ти громадянам про припинення надання раніше призначеної житлової субсидії.

 

Інформація щодо проведеного засідання комісії

з питань призначення (відновлення) соціальних виплат

внутрішньо переміщеним особам

13.03.2020 відбулося засідання районної комісії з питань призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам. На засіданні комісії розглянуто заяви від 11 громадян щодо призначення внутрішньо переміщеним особам: щомісячної адресної допомоги, державних соціальних допомог.

В результаті розгляду заяв, керуючись вимогами діючого законодавства, комісією прийнято рішення про призначення соціальних виплат 10 внутрішньо переміщеним особам та про припинення  соціальних допомог з об’єктивних причин 1 громадянину.

 

Інформація

служби у справах дітей про роботу за тиждень з 10.03 – 13.03.2020

Упродовж зазначеного періоду службою підготовлено та проведено засідання комісії з питань захисту прав дитини, під час проведення якого розглянуто 13 питань щодо надання статусу дітям, постраждалим внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів, погодження на вчинення правочинів з майном право власності або право користування яким мають діти, визначення порядку зустрічей з дітьми того з батьків, що проживають окремо, надання статусу дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, визначення доцільності повернення у родину матері малолітньої дитини, яку було відібрано рішенням органу опіки та піклування.

За підсумками комісії підготовлено 22 проєкти рішень на засідання виконкому районної у місті ради.

У рамках проведення рейдових заходів «Діти, що опинились у складних життєвих обставинах» службою відвідано 1 родину у якій виховується троє дітей у зв’язку із судовим розглядом питання щодо позбавлення матері  дітей батьківських прав у відношенні однієї дитини. За підсумками проведеного інспектування помешкання цієї родини встановлено, що за зазначеною матір’ю дітей адресою, родина не проживає. Крім того також відвідано 1 родину де виховується 1 дитина у зв’язку із судовим розглядом питання щодо встановлення порядку зустрічей батька з дитиною. За підсумками відвідування проведено перевірку умов проживання та утримання дитини, складено акт обстеження житлово-побутових умов дитини.

Забезпечено проведення індивідуально-профілактичної роботи та надання консультативних послуг 2 дітям та 4 батькам з питань попередження порушень вимог Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», стану виконання обов’язків по догляду за дітьми.

Проведено три рейдових заходи «Діти вулиці». Фактів перебування дітей без догляду дорослих або неповнолітніх, що вчинили адміністративні правопорушення, не встановлено.

У рамках проведення претензійної роботи по відношенню до батьків, що ухиляються від виконання батьківських обов’язків, на адресу районного відділення поліції службою здійснюється підготовка матеріалів щодо застосування по відношенню до двох осіб заходів адміністративного впливу передбаченого дією ст. 184 КУпАП через незадовільне ставлення батьків до виконання своїх обов’язків по догляду та вихованню своїх дітей.

Вид новин: