Порядок виплати допомоги на дітей фізичним особам ― підприємцям, які обрали спрощену систему оподаткування і належать до першої та другої групи платників єдиного податку

Шановні мешканці Металургійного району!

 

Управління праці та соціального захисту населення виконкому Металургійної районної у місті ради  повідомляє.

Урядом  з метою забезпечення  додаткових соціальних гарантій на період карантину для фізичних осіб-підприємців, які мають дітей прийнято постанову Кабінету Міністрів України «Деякі питання соціальної підтримки сімей з дітьми» від 22.04.2020 № 329.

Допомога на дітей призначається і виплачується ФОПам, які обрали спрощену систему оподаткування і належать до першої та другої групи платників єдиного податку і сплатили ЄСВ за всі місяці 2019 року або протягом усіх місяців 2019 року після державної реєстрації фізичної особи – підприємця.

Допомога на дітей призначається і виплачується громадянам України, іноземцям та особам без громадянства, які постійно проживають в Україні за  зареєстрованим місцем проживання або місцем проживання ФОПа.

Допомога призначається одному з батьків (опікуну) на кожну дитину до досягнення нею 10 річного віку (включно) у розмірі:

- на дітей до 6 років – 1779 грн.

- на дітей віком 6-10 років – 2218 грн.

Допомога призначається з місяця звернення та виплачується через уповноважені банки.

Для призначення допомоги заявник подає/надсилає управлінню праці та соціального захисту населення заяву за формою у паперовій або електронній формі.

У паперовій формі заявник подає такі документи:

-  копії свідоцтв про народження дітей віком до 10 років;

- довідка з Пенсійного фонду України про сплату єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (індивідуальні відомості про застраховану особу за формою ОК-7);

- копія документа, що підтверджує право на постійне проживання в Україні (для іноземця та особи без громадянства);

- копія рішення про встановлення опіки (у разі здійснення опіки над дитиною).

В електронній формі заявник подає такі документи/відомості:

- фотокопії свідоцтв про народження дітей віком до 10 років або відомості про свідоцтва про народження дітей (серія, номер, дата видачі, прізвище, ім’я та по батькові дитини, прізвище, ім’я та по батькові батьків);

- фотокопію довідки з Пенсійного фонду України про сплату єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (індивідуальні відомості про застраховану особу за формою ОК-7);

- фотокопію документа, що підтверджує право на постійне проживання в Україні (для іноземця та особи без громадянства);

- фотокопію рішення районної, районної у мм. Києві та Севастополі держадміністрації, виконавчого органу міської, районної у місті (у разі її утворення) ради, сільської, селищної, міської ради об’єднаної територіальної громади або суду про встановлення опіки (у разі здійснення опіки над дитиною).

На заяву та документи/відомості, що подаються в електронній формі, накладається кваліфікований електронний підпис заявника. Відомості про прізвище, ім’я та по батькові заявника, його реєстраційний номер платника податків та реквізити документів, що посвідчують особу, отримуються з кваліфікованого сертифіката електронного підпису.

Виплата допомоги на дітей припиняється в разі:

- позбавлення отримувача батьківських прав;

- відібрання дитини в отримувача без позбавлення батьківських прав;

- тимчасового влаштування дитини на повне державне утримання;

- перебування отримувача під вартою на час слідства, у місцях позбавлення волі, за рішенням суду, розшуку отримувача органами Національної поліції;

- смерті дитини;

- смерті отримувача.

Виплата допомоги на дітей припиняється з місяця, що настає за місяцем, в якому виникли зазначені обставини, за рішенням органу соціального захисту населення, який призначив допомогу.

Допомога не призначається на дітей, на яких виплачується компенсація послуги "муніципальна няня".

Отримувач допомоги на дітей у разі виникнення обставин, які призводять до припинення виплати допомоги, зобов'язаний протягом трьох робочих днів повідомити про це органам соціального захисту населення. 

До уваги заявників, які будуть обирати надання заяви про призначення допомоги в електронній формі, необхідно скористатися посиланням https://dopomoga2fop.ioc.gov.ua .

У період карантинних заходів документи можуть бути надіслані через відділення поштового зв’язку АТ «Укрпошта» на адресу:

м. Кривий Ріг,

пр-т Металлургів, 16,

управління праці та соціального захисту населення.

Довідки за телефоном: 0973920336.